نوبت دهی تلفنی: 021-67648000
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/04 - 14:26
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 159
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری مراسم خیر مقدم به مناسبت حضور درستیاران جدیدالورود در بیمارستان کودکان حکیم

مراسم خیر مقدم به مناسبت حضور دستیاران جدیدالورود، مورخ 4 مهر 1403، در بیمارستان کودکان حکیم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان کودکان حکیم،  در تاریخ 4 مهر 1403، بیمارستان کودکان حکیم میزبان مراسم خیر مقدم به مناسبت حضور دستیاران جدیدالورود بود. این مراسم با حضور مدیر محترم بیمارستان، آقای مرادی دلیر،  مشاور ریاست بیمارستان، جناب آقای دکتر حبیب الهی، و معاون آموزشی و پژوهشی بیمارستان، جناب آقای دکتر شعبانیان، و جمعی از اساتید هیئت علمی برگزار شد.

در این مراسم، ضمن تبریک و خیر مقدم به دستیاران جدید، امکانات و دستاوردهای بیمارستان به نمایش گذاشته شد. جناب آقای دکتر حبیب الهی و جناب آقای دکتر شعبانیان در سخنرانی‌های خود به تشریح و تکمیل اطلاعات مربوط به بیمارستان پرداختند. این مراسم فرصتی بود تا دستیاران جدید با محیط بیمارستان و امکانات آن آشنا شوند و از تجربیات اساتید بهره‌مند گردند.

در ادامه مراسم، جناب آقای دکتر حبیب الهی به اهمیت نقش دستیاران در پیشبرد اهداف علمی و ارتقاء سطح پژوهشی اشاره کردند. ایشان با تاکید بر اهمیت آموزش و پژوهش در حوزه پزشکی، از دستیاران خواستند تا با تلاش و پشتکار، به ارتقاء سطح علمی و عملی خود بپردازند و در این مسیر از امکانات و تجربیات اساتید بهره‌مند شوند.

جناب آقای دکتر شعبانیان نیز در سخنرانی خود به معرفی دستاوردهای اخیر بیمارستان در زمینه‌های مختلف پزشکی و پژوهشی پرداختند. ایشان با اشاره به امکانات تحقیقاتی و تجهیزات پیشرفته بیمارستان، از دستیاران خواستند تا با استفاده از این امکانات، به تحقیقات و پژوهش‌های خود ادامه دهند و در پیشبرد علم پزشکی نقش موثری ایفا کنند.

در پایان مراسم، دستیاران جدیدالورود با اساتید و مسئولین بیمارستان به گفتگو پرداختند و از نزدیک با امکانات و بخش‌های مختلف بیمارستان آشنا شدند. این مراسم با پذیرایی و عکس‌های یادگاری به پایان رسید و دستیاران با انگیزه و انرژی مضاعف، آماده شروع دوره جدید خود شدند..

  • گروه خبری : آرشیو اخبار,مناسبت ها,گروه خبری پژوهشی,گروه خبری آموزش
  • کد خبر : 279083
مریم سادات مشعشعی
تهیه کننده:

مریم سادات مشعشعی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه