نوبت دهی تلفنی: 021-67648000
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1401/10/19 - 07:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 133
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید دانش آموزان از بیمارستان کودکان حکیم

بعد از هماهنگی‌های انجام شده با آموزش پرورش منطقه 18 و توافقی که بین ریاست بیمارستان، آقای دکتر صادق نیت و مدیر آموزش پرورش منطقه 18 صورت گرفت قرار بر این شد بمنظور شناخت بیمارستان کودکان حکیم در منطقه، دانش آموزان مدارس اطراف بیمارستان از بیمارستان بازدید کنند.

روز دوشنبه  19 دی ماه سال 1401 ، برای اولین بار دانش آموزان مدرسه ابتدایی نهال اندیشه از بیمارستان بازدید کردند و مسئول فنی بیمارستان آقای دکتر محمدکاظم بخشنده فوق تخصص مغز و اعصاب، فلوشیپ نوروماسکولار به اتفاق خانم عابدی مترون بیمارستان، از دانش آموزان استقبال کرده و در مورد آقای مطهری خیر بیمارستان که به سفارش مرحوم پدرشان مبلغی بیش از صدها میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان هزینه کرده‌اند توضیح داده شد.

دانش آموزان از بخش های مختلف بیمارستان بازدید کردند و برایشان جالب بود که چنین بیمارستان بزرگی را یک خیر ایرانی با اهداف خیرخواهانه در کمتر از سه سال احداث کرده است. بعد از پایان بازدید دانش آموزان در سالن همایش مستقر شدند و سرودی توسط دانش آموزان اجرا شد. سپس همکاران دفتر پرستاری سرکار خانم کاهه و دیگر همکاران،  فیلم‌های آموزشی در زمینه بهداشت فردی، شست و شو دست، حفظ فاصله اجتماعی در ایام کرونا، به دانش‌آموزان نمایش دادند.

سپس آقای دکتر بخشنده در زمینه ساعت خواب کودکان و غذاهای مضری که باعث اختلال تمرکزی می‌شود به دانش آموزان توضیح دادند و درنهایت از دانش آموزان پذیرایی شد.

 

  • گروه خبری : آرشیو اخبار
  • کد خبر : 224744
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه