نوبت دهی تلفنی: 021-67648000
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1401/12/01 - 14:08
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 139
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید روسای انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس منطقه 18 تهران از بیمارستان کودکان حکیم

به دعوت رئیس بیمارستان کودکان حکیم؛ روسای انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس منطقه 18 تهران جهت بازدید از بیمارستان وآشنایی با خدمات قابل ارائه در این بیمارستان حاضر شدند. 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان کودکان حکیم، چهارشنبه نوزدهم دی 1401 به دعوت رئیس بیمارستان کودکان حکیم؛روسای انجمن های اولیا و مربیان مدارس منطقه 18 تهران جهت بازدید وآشنایی با خدمات قابل ارائه در این بیمارستان حاضر شدند.

دکتر خسروصادق نیت ضمن خیر مقدم از روسای انجمن اولیا و مربیان با بیان اینکه پروژه ساخت بیمارستان حکیم در سال 1398 با حمایت مالی یک فرد نیکوکار آغاز شد، افزود: این مرکز درمانی برخلاف روال طولانی اتمام پروژه ها بیمارستان های دولتی در مدت سه سال ساخته شده است ودر حال حاضر پانزده پزشک متخصص و فوق تخصص خدمات سرپایی به مراجعه کنندگان ارائه می دهند و بخش های مراقبت ویژه، اتاق های عمل و در پایان اورژانس بیمارستان نیز به زودی وارد فرآیند خدمت به شهروندان خواهند شد.

وی در ادامه گفت: در نظر داریم خدمات تخصصی و فوق تخصصی که در کشور بی نظیر است مانند خدمات پیوند و کبد و کلیه ،جراحی قلب، ارتوپدیری ،ترومای اطفال و .. را در این بیمارستان ارائه دهیم. لازم به ذکر است این بازدید در ادامه بازدید مدیران آموزش و پرورش منظقه 18 صورت گرفته شد.

خبر از فاطمه اعتمادی نسب

  • گروه خبری : آرشیو اخبار
  • کد خبر : 226566
کلمات کلیدی
ابوالفضل ملاحی
تهیه کننده:

ابوالفضل ملاحی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه