نوبت دهی تلفنی: 021-67648000
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1402/01/05 - 09:04
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 371
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید نوروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از بیمارستان کودکان حکیم

دکتر حسین قناعتی با اشاره به بازدید خود و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه از بیمارستان ها در طول تعطیلات نوروز گفت: با حضور مستقیم در محیط بیمارستان ها متوجه چالش های موجود و راهکارها و ابتکارات همکاران در حل مشکلات شده و در کنار اطلاعاتی که سیستم های نظارتی به ما می دهند حمایت بهتر و کامل تری از بیمارستان ها انجام خواهد شد. در پایان دکتر قناعتی از بخش های مختلف بیمارستان بازدید نمود و از تلاش های کادر درمان و پشتیبانی قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان کودکان حکیم، در سومین روز از سال 1402 و اولین روز از ماه مبارک رمضان، دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و همراهی دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی، دکتر مهرداد احمدی پزشک مقیم ستاد هدایت، دکتر خسرو صادق نیت رئیس بیمارستان و دکتر رجبی مدیر بیمارستان از بیمارستان کودکان حکیم دیدن و از تلاش های کم نظیر کادر درمان قدردانی کرد.
 
دکتر قناعتی در بازدید خود از بیمارستان کودکان حکیم با ابراز امیدواری از بهره برداری نهایی با همت ستودنی کادر درمانی و مدیریتی آن افزود: در راستای عدالت در سلامت و دستیابی مردم جنوب تهران به خدمات مطلوب سلامت این بیمارستان با توجه به ظرفیت آن نقش موثری را ایفا خواهد کرد و تمامی اعضای هیئت رئیسه باید در راستای بهره برداری نهایی بیمارستان سرعت عمل لازم را داشته باشند. وی با اشاره به بازدید خود و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه از بیمارستان ها در طول تعطیلات نوروز گفت: با حضور مستقیم در محیط بیمارستان ها متوجه چالش های موجود و راهکارها و ابتکارات همکاران در حل مشکلات شده و در کنار اطلاعاتی که سیستم های نظارتی به ما می دهند حمایت بهتر و کامل تری از بیمارستان ها انجام خواهد شد. در پایان دکتر قناعتی از بخش های مختلف بیمارستان بازدید نمود و از تلاش های کادر درمان و پشتیبانی قدردانی نمود. 
  • گروه خبری : آرشیو اخبار
  • کد خبر : 232070
ابوالفضل ملاحی
تهیه کننده:

ابوالفضل ملاحی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه