نوبت دهی تلفنی: 021-67648000
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/11 - 14:41
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 106
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه هفتگی هیئت رئیسه بیمارستان کودکان حکیم

جلسه هفتگی هئیت رئیسه بیمارستان کودکان حکیم، مورخ 11 مهر 1403 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان کودکان حکیم، جلسه هفتگی هیئت رئیسه در دفتر رئیس بیمارستان، آقای دکتر خسرو صادق نیت، و با حضور اعضای رسمی این جلسه برگزار شد. در ابتدای جلسه، به بررسی مصوبات پیشین پرداخته شد و نتایج اقدامات انجام شده مورد ارزیابی قرار گرفت. سپس، مسائل جاری بیمارستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این خصوص مصوباتی اتخاذ گردید.

در این جلسه، دکتر خسرو صادق نیت به اهمیت پیگیری مصوبات پیشین و اجرای دقیق آن‌ها اشاره کرد و تاکید نمود که این امر نقش مهمی در بهبود عملکرد بیمارستان دارد. وی همچنین به بررسی مشکلات و چالش‌های موجود در بیمارستان پرداخت و از اعضای هیئت رئیسه خواست تا راهکارهای مناسبی برای رفع این مشکلات ارائه دهند.

در ادامه، اعضای هیئت رئیسه به بررسی مسائل مختلفی از جمله بهبود کیفیت خدمات درمانی، ارتقاء تجهیزات پزشکی، و افزایش رضایت بیماران پرداختند. پیشنهادات مختلفی برای بهبود این موارد مطرح شد و تصمیماتی در خصوص اجرای این پیشنهادات اتخاذ گردید. همچنین، برنامه‌های جدیدی برای ارتقاء سطح علمی و آموزشی کادر درمانی بیمارستان معرفی شد.

در پایان جلسه، دکتر صادق نیت از تلاش‌ها و همکاری‌های اعضای هیئت رئیسه تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که با اجرای مصوبات جدید، بیمارستان کودکان حکیم بتواند خدمات بهتری به بیماران ارائه دهد و به یکی از مراکز درمانی برتر کشور تبدیل شود.

 
  • گروه خبری : آرشیو اخبار,اطلاعیه ها,گروه خبری ریاست
  • کد خبر : 279646
مریم سادات مشعشعی
تهیه کننده:

مریم سادات مشعشعی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه