نوبت دهی تلفنی: 021-67648000
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/10 - 14:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 95
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کمیته مورتالیتی بیمارستان کودکان حکیم

کمیته مورتالیتی بیمارستان کودکان حکیم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان کودکان حکیم،  سه‌شنبه، 10 مهر 1403، جلسه کمیته مورتالیتی با حضور پزشکان متخصص، اعضای کمیته و پرسنل درگیر پرونده‌های مورد بررسی برگزار شد. در این جلسه، مشکلات موجود در روند درمان بیماران به دقت بررسی و اقدامات اصلاحی لازم در این خصوص مصوب و جهت اجرا به افراد دخیل اعلام گردید.

در ابتدای جلسه، دبیر اجرایی کمیته مورتالیتی به اهمیت بررسی دقیق و علمی پرونده‌های مورتالیتی اشاره کرد و تاکید نمود که هدف اصلی این جلسات، بهبود کیفیت خدمات درمانی و کاهش نرخ مرگ و میر بیماران است. سپس، پزشکان متخصص به ارائه گزارش‌های خود از پرونده‌های مورد بررسی پرداختند و نقاط ضعف و قوت هر پرونده را مورد بحث قرار دادند.

در ادامه، اعضای کمیته به بررسی راهکارهای مختلف برای بهبود روند درمان بیماران پرداختند و پیشنهادات خود را برای اصلاح فرآیندهای موجود ارائه دادند. این پیشنهادات شامل تغییرات در پروتکل‌های درمانی، افزایش نظارت بر عملکرد کادر درمانی و استفاده از تکنولوژی‌های نوین در تشخیص و درمان بیماری‌ها بود.

در پایان جلسه، تصمیماتی در خصوص اجرای اقدامات اصلاحی اتخاذ شد و وظایف هر یک از اعضای کمیته و پرسنل درگیر مشخص گردید. همچنین، مقرر شد که جلسات کمیته مورتالیتی به صورت منظم و با حضور تمامی اعضا برگزار شود تا بتوان به صورت مستمر روند درمان بیماران را بهبود بخشید و از بروز مشکلات مشابه در آینده جلوگیری کرد.

 
  • گروه خبری : آرشیو اخبار,اطلاعیه ها,کمیته ها
  • کد خبر : 279643
مریم سادات مشعشعی
تهیه کننده:

مریم سادات مشعشعی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه