نوبت دهی تلفنی: 021-67648000
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/08/07 - 09:40
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید ارزیابان اعتباربخشی کشور از بیمارستان کودکان حکیم

ارزیابی کشوری اعتبار بخشی بیمارستان کودکان حکیم 5 و 6 آبان 1403 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان کودکان حکیم، ارزیابان کشوری وزارت بهداشت در دور جدید ارزیابی‌های وزارت بهداشت، در روزهای 5 و 6 آبان 1403 با حضور در بخش‌ها و واحدهای مختلف درمانی و پشتیبانی بیمارستان کودکان حکیم، میزان اجرای استانداردهای اعتباربخشی را در این بیمارستان بررسی کردند.

این بازدید با هدف اطمینان از رعایت بالاترین استانداردهای ممکن در ارائه خدمات درمانی و حمایتی انجام شد. ارزیابان با دقت و حساسیت بالا، تمامی واحدها و بخش‌های بیمارستان را بررسی کرده و بر اساس نسل ششم سنجه‌های ابلاغی از وزارت متبوع، تجزیه و تحلیل‌های دقیقی را انجام دادند. در طول این بازدید، ارزیابان نکات مورد نظر و موارد قابل ارتقای خود را با مسئولین بیمارستان در میان گذاشتند و پیشنهاداتی برای بهبود ارائه دادند. ارزیابان به بررسی تمامی رویه‌ها، پروتکل‌ها و اقدامات انجام‌شده در خصوص ایمنی بیمار پرداختند و اطمینان حاصل کردند که بهترین استانداردهای ممکن در این زمینه رعایت می‌شود. این شامل ارزیابی روش‌های پیشگیری از عفونت، مدیریت ایمنی داروها، جلوگیری از حوادث احتمالی و اطمینان از استفاده درست و به‌موقع از تجهیزات پزشکی بود.

در پایان این بازدید، آنان همچنین از تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان و مدیریت بیمارستان برای بهبود کیفیت خدمات درمانی و پشتیبانی تقدیر کردند و توصیه‌هایی برای ارتقای بیشتر ارائه دادند.

آقای مرادی دلیر، مدیر بیمارستان کودکان حکیم، در این بازدید گفت: "همه اقدامات انجام‌شده در این مرکز در یک سال اخیر بر مبنای ارتقای مستمر کیفیت ارائه خدمات و نیز در راستای پیاده‌سازی دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و سنجه‌های اعتباربخشی بوده است." وی همچنین افزود که تلاش‌های زیادی در جهت به‌روز رسانی تجهیزات و آموزش مداوم کارکنان انجام شده است تا بهترین خدمات ممکن به بیماران ارائه شود.

  • گروه خبری : آرشیو اخبار,اطلاعیه ها,واحد خبری,ویژه دانشگاه,گروه خبری ریاست,گروه خبری مدیریت,گروه خبری درمان,گروه خبری پرستاری
  • کد خبر : 282475
مریم سادات مشعشعی
تهیه کننده:

مریم سادات مشعشعی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
تنظیمات پس زمینه