نوبت دهی تلفنی: 021-67648000
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/24 - 11:44
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 77
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت هفته جهانی استریل مرکزی CSSD در بیمارستان کودکان حکیم

به مناسبت هفته جهانی استریل مرکزی CSSD از کارکنان فعال در واحد استریل مرکزی بیمارستان کودکان حکیم قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان کودکان حکیم، به مناسبت هفته جهانی استریل مرکزی CSSD، روز سه شنبه 24 مهر ماه 1403 دکتر حبیب الهی؛ مشاور رئیس بیمارستان، مصطفی مرادی دلیر مدیر بیمارستان، عابدی؛ مدیر پرستاری و جمعی از مسئولان واحدهای مختلف بیمارستان با حضور در واحد استریل مرکزی با اهدای گل و شرینی از عملکرد شایسته همکاران فعال در واحد استریل مرکزی قدردانی کردند.
در این دیدار دکتر حبیب الهی گفت: بخشCSSD  به عنوان مرکز استریلیزاسیون بیمارستان وظیفه مهمی در ضد عفونی کردن و استریل کردن ابزار و وسایل بیمارستانی را برعهده دارد که یکی از مهم ترین راههای جلوگیری از انتشار عفونتهای بیمارستانی است و برای همکاران این واحد در ادامه مسیر خدمت رسانی به مراجعین آرزوی موفقیت و سلامت کرد.
مرادی دلیر نیز در سخنانی بیان کرد: "تلاش‌های بی‌شائبه و شبانه‌روزی شما عزیزان در واحد CSSD، ضامن سلامتی و ایمنی بیماران و پرسنل بیمارستان است. بدون شک، این کوشش‌های بی‌وقفه شماست که کیفیت خدمات درمانی ما را ارتقا می‌دهد و ما به آن افتخار می‌کنیم."
 عابدی نیز با تقدیر از تلاش‌های کارکنان واحد CSSD گفت: "این واحد، قلب بیمارستان است. کارکنان واحد CSSD با حساسیت و دقت بی‌نظیری وظایف خود را انجام می‌دهند. تلاش‌های شما نه تنها در ارتقاء سطح سلامت بیماران تأثیرگذار است، بلکه نشان از تعهد و دلسوزی شما به این حرفه دارد. از همه شما سپاسگزارم."
این مراسم با گرفتن عکس‌های یادگاری و پذیرایی از میهمانان به پایان رسید.

  • گروه خبری : آرشیو اخبار,اطلاعیه ها,خدمات سلامت
  • کد خبر : 281373
مریم سادات مشعشعی
تهیه کننده:

مریم سادات مشعشعی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه