نوبت دهی تلفنی: 021-67648000
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/17 - 12:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 110
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازدید مدیریتی ایمنی در اتاق عمل قلب بیمارستان کودکان حکیم

بازدید مدیریتی ایمنی در بیمارستان کودکان حکیم با حضور مدیران و پرسنل اتاق عمل قلب برگزار شد و در خصوص مشکلات و چالش‌های ایمنی بیمار بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان کودکان حکیم ، در روز سه‌شنبه 17مهر 1403، بازدید مدیریتی ایمنی بیمار در بخش اتاق عمل قلب برگزار شد. این بازدید با حضور آقای مرادی دلیر، مدیر بیمارستان، آقای دکتر حبیب الهی، مشاور رئیس بیمارستان، آقای دکتر شعبانیان، معاون آموزشی پژوهشی بیمارستان، خانم دکتر قاسم زاده، مسئول فنی بیمارستان،  خانم عابدی، مترون بیمارستان، و جمعی از پرسنل محترم اتاق عمل برگزار شد.

در این جلسه، ابتدا آقای مرادی دلیر با اشاره به اهمیت ایمنی بیمار در تمامی مراحل درمان، بر لزوم توجه ویژه به این موضوع تأکید کرد. وی با بیان اینکه ایمنی بیمار یکی از اولویت‌های اصلی بیمارستان است، از تلاش‌های تمامی پرسنل در این زمینه قدردانی نمود و خواستار همکاری بیشتر برای رفع مشکلات موجود شد.

آقای دکتر حبیب الهی، مشاور رئیس بیمارستان، نیز در سخنانی به بررسی چالش‌های موجود در رابطه با ایمنی بیمار پرداخت. وی با اشاره به مواردی از تجربیات گذشته، بر اهمیت شناسایی عوامل تهدیدکننده ایمنی بیمار و ارائه راهکارهای مناسب برای مقابله با آن‌ها تأکید کرد. دکتر حبیب الهی همچنین به نقش مهم آموزش و پژوهش در ارتقای ایمنی بیمار اشاره نمود و خواستار توجه بیشتر به این حوزه‌ها شد.

در ادامه، آقای دکتر شعبانیان، معاون آموزشی پژوهشی بیمارستان، با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی ایمنی بیمار در بخش اتاق عمل قلب، به بررسی مشکلات و چالش‌های موجود پرداخت. وی با تأکید بر اهمیت همکاری بین بخشی و تبادل نظر بین پرسنل، از تمامی همکاران خواست تا با ارائه پیشنهادات و راهکارهای خود، در بهبود وضعیت ایمنی بیمار سهیم باشند..

در این جلسه، پس از بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات موجود و چالش‌های مربوط به ایمنی بیمار، تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد. طبق استانداردهای اعتباربخشی و حاکمیت بالینی، جلسات واک راند مدیریتی ایمنی بیمار با هدف شناسایی مشکلات و مسائل مرتبط با ایمنی بیماران به‌منظور ارائه راهکار و رفع مشکلات برگزار می‌شود که در نهایت منجر به افزایش ایمنی بیماران در تمامی مراحل بستری و درمان در بیمارستان خواهد شد.

این بازدید با حضور جمعی از پرسنل بیمارستان که برای بررسی و تبادل نظر در خصوص ایمنی بیمار گرد هم آمده بودند، به پایان رسید. همکاران با ارائه نظرات و پیشنهادات خود، در این جلسه شرکت کردند و برای بهبود وضعیت ایمنی بیمار در بیمارستان تلاش نمودند.

 

  • گروه خبری : آرشیو اخبار,اطلاعیه ها,کمیته ها,گروه خبری مدیریت
  • کد خبر : 280188
مریم سادات مشعشعی
تهیه کننده:

مریم سادات مشعشعی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه