1 نظر برای این مطلب وجود دارد

امیرمهدی محمد دوست
خیلی خوبه
این واحد در راستای صیانت از حقوق گیرندگان خدمت و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی، با رویکردی پاسخگو و مسئولانه فعالیت مینماید.
متعهد است شکایات، انتقادات و پیشنهادات بیماران، همراهان و سایر ذینفعان را با حفظ اصل محرمانگی، بیطرفی و رعایت کرامت انسانی، دریافت و در کوتاهترین زمان ممکن بررسی و پیگیری نماید.
فرآیند رسیدگی به شکایات بر اساس ضوابط ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مطابق با استانداردهای اعتباربخشی ملی انجام میشود.
تلاش ما، پاسخگویی مؤثر و بهبود مستمر کیفیت خدمات سلامت میباشد.
«صدای شما، راهنمای پیشرفت ماست»
خیلی خوبه
متن داخل تصویر را وارد کنید: