نوبت دهی تلفنی: 021-67648000
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/04/06 - 22:04
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 332
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح بخش های مختلف در بیمارستان کودکان حکیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم افتتاح بخش آنژیوگرافی قلب کودکان، بخش تخصصی دندانپزشکی اطفال، آزمایشگاه تخصصی اورژانس، فروشگاه و همچنین کلنگ زنی احداث شعبه داروخانه 13 آبان بیمارستان کودکان حکیم گفت: بیمارستان حکیم نمادی از عدالت و توجه به اقشار محروم جامعه است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستانت کودکان حکیم،روز چهارشنبه  6 تیر 1403 با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از روسای سایر بیمارستان بخش آنژیوگرافی قلب کودکان، بخش تخصصی دندانپزشکی اطفال، آزمایشگاه تخصصی اورژانس و فروشگاه، افتتاح و همچنین کلنگ احداث شعبه داروخانه 13 آبان بیمارستان کودکان حکیم زده شد.
دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، در مراسم افتتاح این بخش ها، با ابراز خرسندی از تکمیل موفقیت آمیز پروژه های بیمارستان حکیم گفت: خوشبختانه 70 درصد از پروژه های برنامه 4 ساله دانشگاه، در مدت سه سال تکمیل شده و خلاصه ای از این فعالیتها در کتاب روایت پیشرفت دانشگاه به ثبت رسیده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تأکید بر نقش اراده و توکل به خدا در مسیر پیشرفت و تعالی افزود: ما می‌توانیم با عزمی راسخ و توکل به خداوند، به هر هدفی که در نظر داریم دست یابیم. نمونه بارز این موضوع، احداث و بهره‌برداری نیت خیرخواهانه بانی بیمارستان کودکان حکیم به عنوان «بیمارستان شگفتی ها» و امکانات رفاهی جانبی آن که نشان‌دهنده اهمیت مدیریت زمان و صرفه‌جویی در هزینه‌ها است.
وی همچنین از تلاش های آقای مطهری در ساخت و تجهیز بیمارستان کودکان حکیم قدردانی کرد و گفت: این بیمارستان نمادی از عدالت و توجه به اقشار محروم جامعه است.
 دکتر قناعتی در پایان سخنان خود با تأکید بر اهمیت سلامت کودکان، گفت: سلامت کودکان بسیار باارزش‌تر از سلامت بزرگسالان است و حل مشکلات دهان و دندان آنها که با صرف بودجه اندکی امکان‌پذیر است، می‌تواند از بروز بسیاری از بیماری‌ها در آینده پیشگیری کند.
دکتر قناعتی در پایان سخنان خود، با اشاره به معنای زندگی و نقش ایمان در تعالی انسان، به حاضران توصیه کرد که در انجام هر کاری، رضایت خداوند را در نظر داشته باشند.

  • گروه خبری : آرشیو اخبار,اطلاعیه ها,واحد خبری,دستاوردها
  • کد خبر : 269792
مریم سادات مشعشعی
تهیه کننده:

مریم سادات مشعشعی

تصاویر

برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
تنظیمات پس زمینه