نوبت دهی تلفنی: 021-67648000
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/03 - 14:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 85
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه کمیته اخلاق بالینی در سالن کنفرانس بیمارستان کودکان حکیم

کمیته اخلاق بالینی بیمارستان کودکان حکیم مورخ 3 مهر 1403 در سالن کنفرانس این بیمارستان برگزار شد.

گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان کودکان حکیم، مورخ 3 مهر 1403، کمیته اخلاق بالینی با حضور اعضای رسمی کمیته برگزار شد. در این جلسه، ضمن بررسی تحقق مصوبات پیشین، به رفع مشکلات تاخیر در جوابدهی ها و سایر مسائل پرداخته شد. همچنین، در ادامه جلسه، به بررسی و بهبود فرآیند ترخیص در بیمارستان پرداخته شد.

در این جلسه، تصمیمات مهمی برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به کودکان اتخاذ شد. اعضای کمیته با تاکید بر اهمیت سرعت و دقت در ارائه خدمات، بر لزوم بهبود زیرساخت‌های بیمارستان و افزایش همکاری بین واحدهای مختلف تاکید کردند. این تصمیمات، گامی مهم در جهت بهبود کیفیت خدمات درمانی و رفاه کودکان بیمارستان حکیم خواهد بود.

دکتر حبیب الهی ، مشار رئیس بیمارستان ، در این جلسه اظهار داشت: “ما متعهد به ارائه بهترین خدمات به کودکان هستیم و با تلاش‌های مستمر، به دنبال رفع مشکلات و بهبود فرآیندها هستیم. هدف ما، ایجاد محیطی امن و آرام برای کودکان و خانواده‌هایشان است."

این جلسه، با تاکید بر اهمیت همکاری و هماهنگی بین واحدهای مختلف بیمارستان، به پایان رسید و مقرر شد که اقدامات لازم برای اجرای تصمیمات اتخاذ شده، در اسرع وقت انجام شود

  • گروه خبری : آرشیو اخبار,اطلاعیه ها,واحد خبری,کمیته ها,مسئولیت پذیری اجتماعی
  • کد خبر : 279079
مریم سادات مشعشعی
تهیه کننده:

مریم سادات مشعشعی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
تنظیمات پس زمینه