واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان کودکان حکیم در راستای صیانت از حقوق گیرندگان خدمت و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی، با رویکردی پاسخگو و مسئولانه فعالیت مینماید. این واحد متعهد است شکایات، انتقادات و پیشنهادات بیماران، همراهان و سایر ذینفعان را با حفظ اصل محرمانگی، بیطرفی و رعایت کرامت انسانی، دریافت و در کوتاهترین زمان ممکن بررسی و پیگیری نماید. فرآیند رسیدگی به شکایات بر اساس ضوابط ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مطابق با استانداردهای اعتباربخشی ملی انجام میشود. مراجعین محترم میتوانند از طریق راههای زیر با این واحد ارتباط برقرار نمایند:
«صدای شما، راهنمای پیشرفت ماست»